Tuotteet | Referenssit | Yhteystiedot | Hakemisto | tukiblogi

Miksi Asteri-ajankäyttö ei tule laskutukseen?

KYSYMYS: Olemme työskennelleet Asteri-ohjelmilla, mutta niissä käytetty aika ei tule laskutukseen vietäviin lähetteisiin. Miksi?

VASTAUS:

– Oletko rastittanut ne mukaan?

– Onko päivämäärärajat syötetty oikein?

– Löytyykö Hinnasto-ikkunasta sellainen rivi, jossa on Laskutusperuste = tunti ja A-hinta = sopiva hinta ja Ohjelma-sarake on tyhjä? Jos ei löydy, syötä sellainen rivi.

12.3.2008, mm / Tehtäväseuranta

(single.php)

tukiblogin kansilehti | atsoft.fi | tuotteet | referenssit | yhteystiedot | Log in
Atsoft Oy Mäkinen | (09)350 7530 | atsoft@atsoft.fi | palautelomake